Kolejną ciekawą grupę stanowić mogą celebrytki, które dzięki posiadanym innym umiejętnościom na stałe wpisały się w obszar życia publicznego, który możemy nazwać artystycznym. Aktorki, piosenkarki, tancerki, sportsmenki czy też prezenterki telewizyjne.

Wykorzystując popularność starają się cały czas podtrzymywać zainteresowanie swoją osobą i prowadzoną przez siebie działalnością jednocześnie tworząc i rozwijając zupełnie inną działalność niż ta pierwotna. Część blogerek wykorzystuje dane od losu cechy, takie jak na przykład odziedziczone po rodzicach lub też uzyskane w wyniku za mąż pójścia nazwisko i dzięki temu próbują wypłynąć na szerokie wody popularności.

Mając swoje tak zwane medialne „pięć minut” reklamują i przyciągają uwagę innych do swojej działalności pokazywanej światu w formie bloga. Nie da się ukryć, że popularność uzyskana w świecie medialnym pomaga i sprzyja w rozwoju działalności blogerskiej.

Nazwisko i twarz przyciąga czytelników powodując, iż więcej osób odwiedza strony blogowe polskich celebrytów, którzy bardzo często skrupulatnie ten fakt wykorzystują rozwijając się na tymże rynku.

rolety zewnętrzne natynkowe dozowniki do łazienki

By Edward