Kolejną ciekawą grupę stanowić mogą celebrytki, które dzięki posiadanym innym umiejętnościom na stałe wpisały się w obszar życia publicznego, który możemy nazwać artystycznym. Aktorki, piosenkarki, tancerki, sportsmenki czy też prezenterki telewizyjne.
Wykorzystując popularność starają się cały czas podtrzymywać zainteresowanie swoją osobą i prowadzoną przez siebie działalnością jednocześnie tworząc i rozwijając zupełnie inną działalność niż ta pierwotna. Część blogerek wykorzystuje dane od losu cechy, takie jak na przykład odziedziczone po rodzicach lub też uzyskane w wyniku za mąż pójścia nazwisko i dzięki temu próbują wypłynąć na szerokie wody popularności.
Mając swoje tak zwane medialne „pięć minut” reklamują i przyciągają uwagę innych do swojej działalności pokazywanej światu w formie bloga. Nie da się ukryć, że popularność uzyskana w świecie medialnym pomaga i sprzyja w rozwoju działalności blogerskiej.
Nazwisko i twarz przyciąga czytelników powodując, iż więcej osób odwiedza strony blogowe polskich celebrytów, którzy bardzo często skrupulatnie ten fakt wykorzystują rozwijając się na tymże rynku.