Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku

E-PR marek w komunikacji internetowej.
Dbanie o wizerunek marki obowiązuje wszędzie. Trend przenoszenia wszelkich biznesów do Internetu sprawił, iż wykształciła się forma E-Public Relations. Należy się o nią troszczyć z szczególną uwagą, ponieważ otrzymanie negatywnych opinii w sieci jest znacznie łatwiejsze niż gdziekolwiek indziej. J
Polecane artykuły

Łatwiej docenić rodzinę mieszkając z nią czy dalej od niej?
W codziennej gonitwie współczesnych czasów rzadko zastanawiamy się, czym jest dla nas rodzina i jakie ma dla nas znaczenie. Jednak po chwili refleksji, zazwyczaj dochodzimy do wniosku, że rodzina ma dla nas ogromną wartość. Nurtująca więc pozostaje kwestia, czy bardziej doceniamy rodzinę, gdy mie

Bloger, czyli moda na „faceta drwala”
Pomimo, iż to damska część społeczeństwa zajmuje się modą i jej różnymi aspektami to także Panowie w sposób szybki i głośny potrafią wkraść się na modowe i blogerskie salony Okazuje się, że wymyślony i zaprezentowany nowy styl, którego elementy były już wcześniej wykorzystywane i na pewno nie są ża